The Tosti Club Group en CM.com bundelen krachten

Publicatiedatum: 
30 juni 2020
Online reserveringssysteem in de 1,5 meter-economie

De Bredase bedrijven The Tosti Club Group®️ en CM.com slaan de handen opnieuw ineen. Vóór de coronacrisis werkten de bedrijven al samen aan een pilot waarbij het mogelijk werd om via Whatsapp te kunnen bestellen, betalen en afhalen. Eigenaar en oprichter Tosti Club Jacco Heijkoop: "Met deze pilot slaan we drie vliegen in één klap. Sinds 1 juni vraagt het ‘nieuwe normaal’ versneld om een reservingssysteem. CM.com had in andere sectoren al haar expertise in het online reserveren van tijdsloten waardoor deze applicatie simpel te koppelen was." 

Heijkoop licht toe: "We kunnen bij The Tosti Club nu inzetten op een totale online oplossing. Onze gasten kunnen bestellen, betalen, afhalen, én hebben de mogelijkheid vooraf (eventueel via tijdsloten) te reserveren. Als The Tosti Club Group zien wij veel nieuwe kansen om onze omzet te optimaliseren en gebruik te maken van alle openingsuren. Momenteel zijn we ook bezig om binnen het CM Dashboard een bezorgsysteem te bouwen. Dat biedt nog meer mogelijkheden."

Gastencontact

Heijkoop legt uit dat het bestellen via Whatsapp de mogelijkheid geeft om, na het ophalen van de bestelling en na de betaling bij een bezoek, nogmaals in gesprek te gaan met de gast. "Doordat je de mogelijkheid creëert om, nadat een gast vertrekt, een persoonlijk gesprek aan te gaan via Whatsapp, zal er voor een volgend bezoek geacteerd kunnen worden op wensen. Een mooie kans om persoonlijk in te spelen op verwachtingen en wensen. Daarnaast ontstaat er zakelijk gezien een moment voor meer omzet door upselling te stimuleren."

Voor iedereen de beste experience met online reserveringssysteem 

Ondernemers zoals winkeliers en horecaondernemers, maar bijvoorbeeld ook dieren- of amusementsparken zoeken een oplossing die hen kan helpen aan de maatregelen te voldoen en gasten te kunnen verwelkomen. Volgens CEO van CM.com Jeroen van Glabbeek kunnen we deze oplossing vinden in een bestaande toepassing die al wordt geleverd aan musea. Daar krijgen bezoekers met hun ticket een tijdsraam toegewezen wanneer ze welkom zijn in het museum. Zo wordt drukte voorkomen en is voor iedereen de beste experience mogelijk. “Om drukte te vermijden, is een dergelijk systeem nu ook voor andere bedrijven bruikbaar. Want juist door het aantal klanten per vierkante meter te beperken, zorg je ervoor dat consumenten je zaak weer kunnen betreden met een gerust gevoel en dat jouw kassa lade weer gaat rinkelen. Metaforisch gezien natuurlijk, want betalen is nóg makkelijker met contactloos betalen via mobiel.”